REC0040402 |
Tots som artistes |
2015-2016 |
Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
4/7/2016 - 8/7/2016 (15 hores) de 9:30h a 13:00h |
|
U Fundació Universitària del Bages |
|
Av. Universitària, 4-6 (Manresa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Col·lectiu de docents del Bages
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/05/2016 - 24/06/2016 |
|
|
Cost matrícula (Euros) |
70
|
| |
Descripció i Metodologia: |
El curs és orientat a mestres i educadors en general que vulguin reforçar en l’alumnat el sentiment poc arrelat que tots podem ser artistes si se’ns donen les eines i recursos adequats a la nostra personalitat. Les sessions seran eminentment pràctiques. Ens ho passarem bé pintant, assajarem tècniques i estils pictòrics molt variats per tal de poder oferir a l’alumne/a el màxim de recursos tècnics i estilístics on poder sentir-se identificat segons la seva manera de ser i comportar-se.
|
| |
Objectius |
a) Aprendre tècniques pictòriques bàsiques i materials més importants utilitzats per artistes diversos.
b) Aplicar i transmetre de manera pràctica i factible aquets coneixements a l’alumnat.
c) Ajudar l’alumnat a expressar les seves idees, sentiments o emocions.
|
| |
Continguts |
1. Coneixement i pràctica de tècniques pictòriques bàsiques.
2. Coneixement i manipulació de materials més importants utilitzats per artistes diversos.
3. La creativitat: teoria i pràctica.
4. Creativitat i expressió d’idees, sentiments i emocions.
|
| |
Observacions |
Aquest curs té un sobrecost per material que es lliurarà als assistents d’uns 10€.
|
| |
Formador/a |
Joaquim Falcó Pujol
|
| |
Avaluació |
Presentació d’un dossier amb els conceptes bàsics i treballs representatius dels corrents estudiats. Participació en els comentaris a classe.
|
| |
Requisits de certificació |
Caldrà haver seguit el curs presencialment (80% de les sessions), presentar el dossier i participar en els debats a classe.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat d'Educació Infantil, Primària i Secundària.
|
| |
E-mail |
eestiu.bages@gmail.com
|
| |
|
|